17 octombrie 2010

ONCASPAR

        Cãtãlina este bine, ne bucuram ca i-a placut prajitura pe care i-am dus-o ieri.
Cautand pe Internet am gasit foarte multi oameni de bine, care sustin cauze umanitare diverse, tot respectul pentru acestia, sper sa-i intalnesc, macar pe cai virtuale, sa schimbam cateva cuvinte. Foarte multi copii cu Leucemie, ce face statul asta? Ce putem face noi, trebuie sa facem ceva. Nu sunt un maestru al scrisului, am 42 de ani si am preocupari mai mult tehnice, mecanice, dar cu tot sufletul doresc sa ajut acest copil minunat. Astept si accept orice fel de sfat.
      Cãtãlina raspunde bine la tratamentul cu citostatice, urmeaza in continuare protocoalele ALL, sperante de reusita sunt, urmeaza sa vedem rezultatele cu renumitul ONCASPAR. Despre cuvinte complicate, pe care nu le-am auzit in viata mea, sa nu ma intrebati, am intalnit cuvinte pentru care a trebuit sa caut dictionarul, de ex: blasti, petesii, purpura, aplazie, remisie,..etc..
     CRISTINA, cumnata mea, se afla internata permanent langa Catalina. Este o mama extraordinara, va dati seama ce este in sufletul ei?. Tot respectul pentru ea si Dumnezeu sa le ajute sa se-ntoarca cu bine acasa.
     CALIN, cumnatul meu, se afla mai tot timpul intr-o permanenta fuga de la spital la locul de munca si invers. Ii doresc Sanatate sa poata fi alaturi de cele doua fete minunate din viata lui: Cãtãlina si Cristina.



 Catalina si Jeni, de la inima la inima



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu