16 octombrie 2010

Azi am fost in vizita

Azi, pe o vreme ploioasa eu si sotia mea Jeni am fost la Oradea. Am vrut s-o intalnim pe iubita noastra nepoata. De sapte luni in spital, lupta si merge mai departe, este rezistenta, suntem mandri de ea, are teluri, anul viitor vrea sa mearga la scoala. Ne-am vazut prin geamul carantinei spitalului, ne rugam sa depaseasca aceasta etapa trista si marcanta din viata ei, eu si Jeni destul de tristi, ea ne incuraja pe noi, ne facea cu degetele acel semn "victorie", sunt sigur ca a simtit ca poate reusi, este foarte curajoasa, ne-a dat cadou cateva picturi de acuarela si niste margele.


Avem nevoie de orice ajutor posibil pentru a salva acest copil.




3 comentarii:

  1. buna,sunt un coleg de-al lui calin,nu am bani foarte multi ,stie el despre ce vb,dar poate am sa va pot ajuta sau gasi pe cineva cu bani,sper!
    va tin pumnii ! santate!doamne ajuta-va!

    RăspundețiȘtergere
  2. Va dorim insanatosire gravnica si multa putere

    RăspundețiȘtergere
  3. unde mediul umed este favorabil dezvoltarii acestei bacterii. Acest bacil este foarte rezistent la antibiotice si produce ravagii ingrozitoare organismului uman. Oooof tara mea.....,te vindeci de una si dai de alta, atrauman

    RăspundețiȘtergere