19 octombrie 2010

O veste buna si una mai putin...

     Azi dimineata s-a confirmat ca medicamentul ONCASPAR se poate comanda si in Romania, ramane de vazut costul acestuia. Cica ar fi in jur de 5000 lei/buc=5ml. OK, asta e, dar am gasit un fisier .XLS de la FARMAMED in care la randul 2380 figureaza ONCASPAR, numele fisierului este: lista-medicamentelor-gratuie-compensate-1-septembrie-2010.xls, deschideti si voi, oare se poate obtine si cu o reteta- GRATUIT ??.
     Va rugam daca aveti unde intreba, la ceva Casa de Asigurări de Sănătate, sa ne spuna urgent daca putem obtine (gratuit ar fi bine) ONCASPAR,  ca medicii si farmaciile vad ca trag de timp cu acest medicament (parerea mea), diverse motive. Asta, cica a fost vestea buna (inca sunt in ceata cu medicament'u asta).
     Vestea mai putin buna, este despre Catalina, care azi a avut analizele putin scazute si a fost nevoie sa-i administreze ceva Trombocite. Ne rugam pantru ea, Dumnezeu s-o ajute!!.

PS: Am gasit ceva: Ordin nr. 743 din 30.09.2010 pentru modificarea si completarea Ordinului presedintelui Case Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 696/30.06.2009 , dupa mine aici scrie ca la Programul National de Oncologie, Oncaspar se compenseaza 100%, dati si voi o cautare in fisierul .pdf.
     Bine ca am sunat la cunostinte la Budapesta, la Wiena, era sa mergem si pana in Germania dupa medicament, cand colo el se afla mai aproape decat am crede. O pasarica ne-a soptit ca s-ar gasi si la NEGRU!! De o luna de zile am auzit o gramada de scenarii. Eu cred ca trebuie o RETETA, mers la un.......Dar de ce nu comanda spitalul DIRECT ?

Maine cercetam, daca n-a dat cumnat'u banii multi deja.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu