31 decembrie 2010

La cumpana dintre ani

    La cumpana dintre ani, iubita noastra Catalina este tot la spitalul Louis Turcanu din Timisoara. Iertare,.... nu am scris de ceva timp,...... nu am cuvinte,.......am durere in suflet si pentru acest ingeras,.... Catalina a suferit de curand o interventie chirurgicala la obrazul drept,... i-a fost extirpata una dintre infectiile de pe obraz. Din cate am inteles, aceasta se numeste Pseudomonas (numit si bacilul PIOCIANIC ), un lucru foarte grav, majoritatea infectiilor cu piocianic sunt dobandite in spital, unde mediul umed este favorabil dezvoltarii acestei bacterii. Acest bacil este foarte rezistent la antibiotice si produce ravagii ingrozitoare organismului uman. Oooof tara mea.....,te vindeci de una si dai de alta, tratamentul pentru Leucemie decurgea bine, era pe sfarsite, analizele sunt in limite normale.
      Draga Catalina, te iubim mult si ne rugam pentru tine.
      In scurt timp, o ora-doua, este "Revelionul".... , nu am liniste nu am stare, maine mergem la ea.
      Multumesc rudelor si prietenilor pentru sprijinul acordat, le doresc sa aiba parte de liniste si implinire alaturi de cei dragi, sa aiba grija de ei si de cei apropiati lor. Un an mai bun tuturor!

 

Cautam cu disperare acest medicament. DEBRISAN , oricat ar costa el. Va rugam daca stiti pe undeva, am cautat si prin tari straine, Ungaria, Italia..., e de negasit. Va rog frumos, doar acest Debrisan este acceptat in cazul nostru, (nu inlocuitori sau similar ca: Sanisorb, Crupodex, Curiosin, Atrauman ag....etc. )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu